Богослужіння у неділю 4-тю після Пасхи, про розслабленого (15.05.2011 р.)

15 травня 2011 року, у четверту неділю після Воскресіння Христового Православна Церква вшановує пам’ять свт. Афанасiя Великого, архиєп. Олександрiйського (373), Перенесення мощей блгвв. князiв страстотерпців Бориса i Глiба, у св. хрещеннi Романа i Давида (1072 і 1115), свт. Афанасiя, патр. Царгородського, Лубенського, чудотворця (1654), мчч. Єспера i Зої та чад їх Кириака i Феодула (ІІ), Блгв. i рiвноап. царя Бориса, у св. хрещеннi Михаїла (907), який прийняв хрещення зi своїм народом у ІХ ст. (Болг.), Муромської (ХІІ), Белинiцької (ХІІІ), Путивльської (1635) iкон Божої Матерi, перенесення мощей мч. Авраамія Болгарського (1230) та прав. Тавіфи (І) (перехідне святкування в неділю 4-ту після Пасхи).

У цей воскресний день в університетському храмі Трьох Святителів було відслужено

 

img_5512_500

 

 

Божественну Літургію. Богослужіння очолив другий священик храму Миколай Лагодич у

 

 

img_5517_500

 

співслужінні свящ. Богдана Сливки (V курс), свящ. Романа Лазарука та дияк. Івана Шубина (VІ курс).

 

 

img_5521_500

 

Після читання Євангелія о. Миколай виголосив повчання на євангельську тему,

 

img_5551_500

 

 

а по завершенні богослужіння привітав свящ. Романа із його священичою хіротонією.

 

img_5552_500

 

За Божественною Літургією велика кількість вірян сподобились причаститися Пречистого Тіла та Крові

 

img_5543_500

 

 

Господа нашого Ісуса Христа.

 

 

img_5545_500

 

 

Богослужіння завершилося уставним многоліттям.

 

 

Фотолітопис Богослужіння цього недільного дня можна переглянути тут.

 

 

Уставні особливості:

 

Глас 3.

Утр. – Єв. 4-те: Лк., 112 зач., ХХІV, 1–12.

Літ. – Діян., 23 зач., ІХ, 32–42. Ін., 14 зач., V, 1–15.

Мчч.: Рим., 99 зач., VІІІ, 28–39. Ін., 52 зач., ХV, 17 – ХVІ, 2.

На утрені величання: Величаємо вас, святі страстотерпці Борисе і Глібе, і шануємо чесні страждання ваші, ви бо молите за нас Христа Бога нашого. На Літургії прокимен, Апостол, алилуарій, Євангеліє і причасний – Неділі про розслабленого і святих (прокимен святим: “Чесна перед Господом смерть преподобних Його”).