Відбувся захист педагогічної практики студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Богослов"я"

8 березня 2023 відбувся захист педагогічної практики студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "Богослов"я".

На захисті були присутні: завідувачка кафедри  філософії та культурології доц. Рупташ О.В., співробітниця Сектору організації освітнього процесу  Бузила В.В., співробітник Центру забезпечення якості вишої освіти, куратор 4-го курсу, свящ. Ігор Луцан, доц. прот. Микола Шкрібляк, доц. прот. Микола Щербань.

img7a92366273d340747d5ef55f7702f54cv_500

img24c6325ca5bdd160c8e38582e9a7d45cv_500

imgaf68582b23b86c937e461a71e2723c7ev_500

img4dab7589e4e1f3f8aca70f0a73cf7e42v_500

Відповідно до наказу по Університету (№ 127-ст від 30.01.2023 р.) та згідно навчального плану з 2 лютого по 1 березня 2023 року студентів 4 курсу спеціальності "Богослов’я" було направлено до таких закладів освіти:

Ватрич Андрій Іванович -  Школа  Українознавства при церкві Св. Андрія (штат Нью Джерсі, США)

Винничук Артур Олегович - Нирківська ЗОШ І-ІІІ ступенів Заліщицького району, Тернопільської облвсті 

Кав`юк Павло Юрійович - Кіцманський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Кіцманської міської ради 

Ларіон Володимир Вадимович - Нижньостанівецький ЗЗСО Брусницької сільської ради Вижницького району Чернівецької області

Пітиляк Василь Васильович - Чернівецький ліцей № 8 ім. Т.Г. Шевченка Чернівецької міської ради 

Спасов Олексій Любомирович - Чернівецький ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25 Чернівецької міської ради

Чернишенко Олег Володимирович - Підзахаричівська гімназія Усть- Путильської сільської ради Вижницького району Чернівецької області

Захист відбувався у змішаній формі: студенти були пристутні в аудиторії, тільки Андрій Ватрич доєднався до захисту по відеозв’язку.

Під час захисту студенти презентували свої напрацювання, набуті під час проходження практики, доповіли про особливості організації освітнього процесу у тому чи іншому закладі освіти, про те, як саме кожен із них долучався до освітянської роботи, а також про труднощі, з якими зіткнулися здобувачі-практиканти під час проведення занять чи виховних заходів.  Відтак, відбулося обговорення пропозицій щодо вдосконалення процесу проходження практики.